Tweede stageweek op Malta - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu Tweede stageweek op Malta - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

Tweede stageweek op Malta

Door: Cynthia Gallardo

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

10 September 2013 | Malta, Birkirkara

Hoi hoi kikkerlandje, Nederland!

Mijn tweede week op Malta geheel overleefd hoor! Het gaat super hier! Ontzettend naar mijn zin en heel erg gezellig. Ook al 2 leuke uitjes gedaan, zal ik zo wel meer over vertellen.

Woensdag 4 september, mocht ik helpen op de Recruitment Agency afdeling, ofwel op zijn Nederlands, het werknemers wervingsbureau. Hier moest ik de CV's van personen nagaan en een passend werkveld voor hun zoeken. Dit was wel interessant!:)
Ik mocht lekker op tijd naar huis. Marianne en ik zijn na het eten gezellig een rondje gaan lopen in Saint Julians. Lekker een ijsje gehaald en daarna gelopen aan het haventje van Spinola Bay en gezellig gekletst.

Donderdag mocht ik weer werken bij de Recruitment Agency. In de avond hebben Marianne en ik kip met rijst en curry gemaakt en kwamen Jeffrey en Mark gezellig eten bij ons en zijn we daarna een toetje wezen eten bij Dolce Vita en daarna nog een drankje en shisha gedaan in Paceville.

Vrijdag werd ik eindelijk gebeld door de makelaar. Helaas waren de 3 appartementen die hij wilde gaan bezoeken niet meer beschikbaar.. Maar door de eisen een klein beetje bij te stellen heb ik er toch 2 bezocht, eentje in Naxxar en eentje in Sliema. In de avond met Marianne erover gehad en besloten die van Naxxar de huren als de huisbaas ermee accoord ging :) En ja hoor gelukt!

Zaterdag was echt een TOP dag! Om 10:30h moesten we bij Sliema Ferries verzamelen want Marianne, Romano en ik gingen met stagehuis/AM Language een heerlijke Party Boot Tour doen naar Comino, Blue Lagoon. Op de boot nieuwe mensen leren kennen, waaronder een aantal Nederlanders en ook nog 3 Spanjaarden! Het was ontzettend leuk, gezellig en suuuuuuper mooi!!! Het water was werkelijk kristal helder en ik heb met kwallen gezwommen, die niet prikten! Echt een super leuke trip! In de avond zijn we met zijn allen wezen stappen (groepje van school en de nieuwe mensen van de boot). Echt een hele leuke zaterdag dus!

Zondag was echter ook niet verkeerd! Toen zijn we met zijn 8en wezen zeilen met de boot van Jeffrey! Weer heerlijk op de blauwe zee van Malta. Het was erg gezellig, relaxed en lekker een leuke luie zondag! 2 dagen op zee wordt je wel bruin van hoor haha! En dan morgen eindelijk naar ons eigen huisje in Naxxar (ZOO LEUK!!)

Helaas... de week is weer begonnen en weer 5 dagen stage te gaan! Maandag moest ik weer de CV's langsgaan op de Recruitment Agency en daarna moest ik mensen bellen. Wat zijn sommigen onaardig zeg... Haha. Ik mocht weer op tijd naar huis om te gaan verhuizen.
EINDELIJK ons eigen vaste plekje! Marianne vind het ook erg mooi gelukkig! Het is echt super leuk en eindelijk kan ik al mijn spulletjes een plaatsje geven in mijn kamer en in ons huisje! Contract getekend en alles nagegaan en toen lekker wezen eten en uitpakken.

Wij zijn nu officieel op onszelf ^^
We gaan alweer op naar week 3 hoor :) It's going well!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 17464

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: