Time flies... - Reisverslag uit Naxxar, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu Time flies... - Reisverslag uit Naxxar, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

Time flies...

Door: Cynthia Gallardo

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

01 Oktober 2013 | Malta, Naxxar

September done, three and a half months to go...
Ja ja zo snel gaat de tijd!

Ik zal eens de hoogtepuntjes van afgelopen week vertellen.
Hoogtepuntje nummer 1 was ons heerlijke Nederlandse avondeten van vorige week woensdag! Hahaha een heeeeerlijk patatje oorlog met snacks! Wat hebben we daar van genoten zeg haha.

Vrijdag ben ik direct uit mijn stage boodschappen wezen halen en heb ik gestreken en wat dingetjes thuis opgeruimd. In de avond zijn Marianne en ik gezellig wezen eten bij de Brabo's, Stef en Floris. Daarna een drankje gedaan bij hun thuis en met zijn allen naar Paceville gegaan voor weer een mooie start van het weekend :) En dat was het zeker!

Zaterdag zijn wij vrij inactief geweest en hebben we na het boodschappen doen lekker samen gegeten op de bank met een filmpje erbij. En na een late vrijdag enigszins lekker op tijd naar bed gegaan.

Een zondag wilden Marianne en ik lekker naar het strand, Mellieha Bay, maar door de "oh zo betrouwbare" Arriva-bussen, is het toch maar Saint George's Bay in Saint Julians geworden. Was wel gezellig, samen met Floris en Marianne en uiteraard heeeerlijk in die warme zon en dat eind september!

Vandaag heb ik Marica geholpen op de Training afdeling en heb ik erg met haar gelachen en over veel dingen gepraat. Om 12:30h hadden we een typische Maltese lunch op mijn stagebedrijf, mmmm was erg lekker!

Op dit moment zijn Marianne en ik aan het wachten op onze zelfgemaakte Lasagne, laten we hopen dat hij lekker is :D Finghers crossed...

Ik kijk erg uit naar komende maand. Hoop weer een hoop leuke dingen te beleven en nieuwe mensen te leren kennen en veel plezier te hebben met de mensen die ik al heb leren kennen! Helaas gaat de tijd erg snel en begrijp ik waar de uitspraak "time flies when having fun" vandaan komt!

Dikke warme zonnige groetjes en knuffels uit het klein maar super gezellige Malta! xxx

  • 01 Oktober 2013 - 19:25

    Monique:

    Hoi Cynthia, elke week weer leuk om je verblijf verslagen te lezen. Fijn dat je het in ieder geval naar je zin hebt volgens mij bevallen de weekends het meest.Vandaag nog precies twee weken dat Jamie je komt bezoeken ben er best wel een beetje nerveus doordat ze alleen moet vliegen ,maar geeft wel een wat beter gevoel dat jij der ophaald. zodat ze hopelijk niet verdwaald. Veel plezier daar gr Monique

  • 03 Oktober 2013 - 09:59

    Cynthia Gallardo Robles:

    Hee Monique! Wat leuk om te weten dat je ook mijn reisblogs leest. Naar mijn zin, tsja valt niet te ontkennen nee haha. En ja de weekenden zorgen we er wel voor dat we het naar ons zin hebben en onvergetelijke momentjes kunnen beleven! Behalve een leerzame periode waarop we ervaring opdoen, willen wij natuurlijk later we kunnen vertellen wat een geweldige en onvergetelijke ervaring dit was. Jaaa echt ontzettend leuk dat ze komt :D Jammer dat ik wel stage moet lopen overdag, maar de dinsdag en het weekend zullen we vast leuke dingen doen :) Mijn ouders en zusje komen ook onverwachts langs (mag alleen niet weten wanneer), dus echt heel erg leuk dat ik mensen op bezoek krijg :) Dankjewel, gaat absoluut lukken, groetjess x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 17471

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: