En we zitten al op de helft! - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu En we zitten al op de helft! - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

En we zitten al op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

06 November 2013 | Malta, Birkirkara

Maar liefst 2 weken geleden voor het laatst een blog gepost... Hoezo? Omdat het leven hier al redelijk normaal is en niet meer elke week spannende, nieuwe dingen meemaak! Ik maak natuurlijk nog wel leuke dingen mee in het weekend en zo nu en dan door de weeks, maar het wordt meer onderdeel van het dagelijkse leven hier op Malta.

Maar hier dan de hoogtepuntjes van de afgelopen 2 weekjes :)

Voor de verandering heb ik bij de Recruitment afdeling artikels moeten schrijven voor hun website. Die zullen ook werkelijk online komen. Ik moest research doen naar de onderwerpen en daar dan een stukje over schrijven, zonder "kopiëren en plakken" natuurlijk. Ik heb er op het moment al 4 geschreven en krijg steeds erg enthousiaste reacties van mijn collega's op die afdeling. Erg leuk!

Vrijdag 25 oktober ben ik direct uit mijn werk om 12 uur naar AM Language Studio geweest om de kaartjes van Sunglasses at Night, Halloween Edition te halen voor Marianne, Jeffrey, Mark, Thomas, Jeroen, Martine en mijzelf.
Dat brengt mij bij de zaterdag, waarbij ik overdag niets gedaan heb en 's avonds hadden we de verjaardag van Stef. Een overvol huis vol gezelligheid, muziek en "gezellige sapjes" :D haha!
Na de verjaardag zijn we met een busje van AM Language naar Skyclub in Paceville gegaan, waar het feest plaatsvond van Sunglasses at Night. Het was een ontzettend leuke avond!! Echt heeeel erg gezellig en super leuk met alle aanwezigen :)

Dinsdag 29 oktober ben ik voor een derde keer mee geweest naar een Team Building training sessie samen met Marica. Van 12 uur tot 2 uur ben ik alleen geweest en moest ik zelf de activiteiten voorbereiden die bij de training sessie hoorden. Om 2 uur was ik lekker vrij en geloof het of niet, 29 oktober 2013 was het 28 graden in Malta! Nog nooit zo lag in mijn zomerkleding gelopen haha.

Woensdag, donderdag en vrijdag (30/31/1) ben ik ziek thuis geweest. Tsja helaas zelfs een dokter bezocht... Een bacteriële keelinfectie werd geconstateerd. Een lelijke zwelling, waardoor ik amper wat naar binnen kreeg en zelfs slikken pijn deed. Ik heb nu precies een week aan de antibiotica gezeten en het heeft geholpen want het is al helemaal weg!:) Thank you Doctor!
Ik heb die dagen alleen maar Spaanse series gekeken en in pyjama op de bank en in bed gezeten.

Zaterdag ben ik in de avond gezellig met Italiaanse Edoardo en Franse Romuald naar Hugo's Pub geweest en hebben we gezellig een koffie gedronken en gekletst. Daarna nog eventjes naar Footloose geweest en een dansje gedaan en toen niet te laat gaan slapen aangezien ik nog aan de antibiotica zat.

Afgelopen maandag ben ik weer gewoon begonnen op mijn stage en afgelopen dinsdag was het precies 10 weken geleden dat Marianne en ik aankwamen op Malta en voor ons dit mooie, gave en onvergetelijke avontuur begon. Heb het nog steeds erg naar mijn zin, hoewel alles nu meer als "gewoon" voelt. Ik ben al wel begonnen met mij winters te kleden sinds vandaag (woensdag 6/11/13), hoewel het volgens mijn telefoon app nog 23 graden is... Hoe dan ook, ik begin het behoorlijk koud te krijgen... Echter schijnt vandaag het zonnetje wel, in tegenstelling tot de vreselijke onweersbuien van gisteren!

Nog de helft te gaan van mijn stage, maar ben er erg van aan het genieten!
Mis mijn eigen thuis inmiddels toch wel een beetje! Nog 2 en 'n halve maandjes te gaan.
Let's do this :)
Groetjes, kusjes en knuffels vanuit dit kleine, leuke, gezellige en nog steeds zonnige eilandje xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 17457

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: