100 dagen op Malta !! - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu 100 dagen op Malta !! - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

100 dagen op Malta !!

Door: Cynthia Gallardo

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

04 December 2013 | Malta, Birkirkara

Jaaa écht waar, ik woon maar liefst al 100 daagjes op dit eiland, genaamd Malta! Of dat het ook voelt alsof ik al zo veel dagen weg ben? Nee echt totaal niet! En dat is alleen maar een goed teken, want dat betekend dat ik het nog naar mijn zin heb, gelukkig:)

Weer even een update van een aantal leuke dingetjes van de afgelopen anderhalve week!

Zaterdag 23/11/13 ben ik samen met Marianne, ons klasgenootje Marith(tevens Marianne's vriendin), wezen ophalen op het vliegveld. Eenmaal thuis hebben we soort van siësta gehouden haha, gewoon omdat het kan! Na het eten heb ik mij klaar gemaakt voor het feest LoveSexy! Na een heel drama door regen en wind (omdat ik mijn ticket vergeten was) kwam ik dan eindelijk met een heel leuk groepje van AM aan op het feest!
Daar draaiden 2 Nederlandse DJ's, Dr. Papasov en Jay Hardway. Een Italiaanse DJ, Bebo Serra en nog wat Maltese DJ's. Het was echt ontzettend leuk en heb veel meiden beter leren kennen, aangezien van "mijn groepje" van school niemand ging. Na een heel heel leuke avond ben ik om 5 uur lekker in bedje beland!

Zondag was het voornamelijk uitbrakken en zijn Marianne, Marith en ik 's avonds lekker wezen uiteten bij Napoli en ben ik vroeg naar huis gegaan om op tijd te gaan slapen.

Maandagavond de 25e, was een mini vervolg op zaterdag avond. Ik ben naar de welkomst party van AM geweest en Dr. Papasov, Jay Hardway en Bebo Serra kwamen daar draaien en zijn daarna meegekomen om een drankje te doen bij Havana en Footloose. Erg leuke avond weer :)

Woensdag 27/11/13 zijn we met de groep van Malta van de RBS naar Golden Tulip Hotel geweest om daar wat te vertellen, aan de 1e en 2e jaars IBL studenten van school, over onze stages en over Malta zelf. Was op zich wel leuk om te doen eigenlijk.

Vrijdag 29 november heb ik mijn baas en stage begeleidster geassisteerd bij een conferentie van Misco Directors Network. Dit was eigenlijk wel heel erg gaaf, want er waren mensen aanwezig als oud ministers, journalisten van de Times, eigenaren van grote winkels of bedrijven hier op Malta en een genodigde uit België... Anyways, allemaal hoge pieten! Haha. Behalve al die mensen, was er ook ontzettend lekker eten en was het een ontzettend mooie locatie in Mdina!

Het gehele weekend hebben we niet gestapt vanwege de regen, maar we zijn wel wezen shoppen in The Point in Sliema. Leuke trui gekocht en lippenstift voor leuke rode lipjes haha! Verder precies niks :)

Afgelopen maandag weer naar de welkomst party geweest en gisteren na een reis van anderhalf uur met de bus ben ik met de Nederlandse meiden een drankje wezen doen in Soho Lounge, voor Jori's verjaardag! Was erg gezellig met alle meiden.
Nu alweer mijn 100e dag... Speciaal? Nee hahaha, nog 2 daagjes werken en dan weer heerlijk weekend! En nog 2 weekjes dan kerstvakantie en dan is het einde al wel heeeeeeel dichtbij hoor! :O

Ik geniet nog eventjes voor ik weer lekker thuis ben!
Dikke kusjes xoxoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 735
Totaal aantal bezoekers 17472

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: