Achtste stageweek op Malta - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu Achtste stageweek op Malta - Reisverslag uit Birkirkara, Malta van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

Achtste stageweek op Malta

Door: Cynthia Gallardo

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

23 Oktober 2013 | Malta, Birkirkara

Zijn we weer met een blog berichtje uit Malta!
Haverwege oktober en wij lopen hier nog in onze zomerkleding en zo af en toe in onze bikini's rond! Ik heb nog nooit zo en lange zomer gehad haha, maar ik vind het wel heel lekker hoor!

Ik moet zeggen dat afgelopen week is omgevlogen! Sowieso gaat de tijd erg snel sinds ik hier op Malta ben. Over een weekje zit ik hier 2 maanden en over 2 weken zit ik precies op de helft van mijn stage!

Zoals ik in mijn vorige blog vertelde, is Jamie mij een weekje komen opzoeken in Malta!
Vrijdag heb ik mijn stage begeleidster geassisteerd naar Misco's Directors Networking event. Eens totaal iets anders dan normaal gesproken. Het vond plaats in The Palace Hotel in Sliema. Ik moest de aanwezigen noteren en de cheques aannemen als zij nog niet hadden betaald. Verder heb ik gedurende de presentatie foto's moeten maken en helpen met het uitdelen en ophalen van dingen. Het was erg leuk, voornamelijk omdat er ook veel buitenlandse directeuren zaten, die over hun ervaring als directeur in hun bedrijf vertelden.

Om half 1 waren we klaar en mocht ik naar huis. Samen met Jamie had ik afgesproken bij het winkelcentrum in Sliema, The Point. Allereerst wilden we wat eten en in die supermarkt kwamen we Stef met zijn vrienden tegen en zijn gezellig met hun meegelopen.
Daarna naar huis gegaan en gegeten. Hoewel ik mij niet lekker voelde en beetje grieperig was, ben ik met Jamie naar Paceville gegaan. Erg in de stemming was ik niet, maar uiteindelijk toch altijd gezellig!
Toe lekker naar huis, douchen en slapen.

Ik had erg slecht geslapen en voelde me totaal niet lekker, maar toch zijn we lekker wezen zeilen op Jeffrey's zeilboot. Was wel lekker, hoewel behoorlijk koud. En geloof het of niet, WE HEBBEN DOLFIJNEN GEZIEN!!! Echt super super super super gaaf! Grote dolfijnen die langs de boot zwommen, echt zooo leuk!!
Eenmaal weer in de haven, zijn Marianne, Jamie en ik gezellig wezen eten bij Napoli. Daarna ben ik lekker naar huis gegaan en zijn Marianne en Jamie naar Jeffrey toegegaan.

Zondag zijn Jamie en ik naar Gozo geweest met een tour van AM! We hebben de Citadel gezien, in Victoria geweest, de Ta'Pinu Church gezien, de mooie Blue Azure Window en daarna op het strand in Ramla Bay gelegen. Samen met Jamie en de leiders van die dag, Daan en Stef, was het erg gezellig!

Maandag begon in NL de herfstvakantie. Helaas hier in niet... Gelukkig mocht ik wel wat leuks doen voor de recruitment afdeling. Ik mocht artikelen schrijven die later deze maand op Misco's website gepubliceerd zullen worden. De research daarnaar vond ik veel leuker dan al dat administratieve papier werk. Ik heb een artikel over de Curriculum Vitae geschreven en een over de Do's en Don'ts tijdens je sollicitatiegesprek. Daarna eenmaal thuis hebben we heerlijk gegeten en is Jamie haar koffer in gaan pakken, want de week is alweer om.

Dinsdag ochtend om 5 uur vertrok Jamie naar het vliegveld. Zelf ben ik die dag naar een Team Building training sessie geweest met Marica. Het vond plaats in de Law Courts of Malta (rechtbank) in Valletta. Erg leuk om dit een keer gezien te hebben. Om half 3 was ik lekker klaar :)
In de avond zijn Marianne en ik wezen uiteten met de tante van Marianne en haar vriendin, die hier een weekje zijn. Na lekker gegeten te hebben bij Picolo Padre aan Balluta Bay, zijn we naar hun hotel Corinthia gelopen en vervolgens de bus naar huis genomen.

Het was wel een leuke week, zowel mijn vrije tijd als taken op het werk. Ik heb het weer leuk gehad voor de verandering, hahaha! Zaterdag hebben we een feest, Sunglasses at Night: Halloween edition. Ik hoop dat het leuk is en dat zal wel terug te lezen zijn in mijn blog van volgende week.

Weer veel groetjes, knuffels en kusjes uit het kleine Malta! (wat inmiddels als thuis voelt..)
- XXXXXXXXX -

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 17450

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: