Studie buitenland, España - Reisverslagen van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu Studie buitenland, España - Reisverslagen van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

Studie buitenland, España

Voor mijn studie IBL ga ik gedurende bijna 6 maanden mijn studie volgen op de Spaanse universiteit, Universidad Compultense de Madrid.

Ik ga hier vakken volledig Spaanstalig volgen en hoop dat ik aan het einde van de rit niet alleen nog maar uitstekend alledaags Spaans spreek, maar ook formeel en met correcte economische termen kan spreken.

Uiteraard is mijn hoofddoel weer een onvergetelijke ervaring eraan over te houden! Maar dat gaat vast lukken hier in Madrid met dit gastvrije volk!
España Te Quiero <3

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

Almost done!

14 December 2014

Magical December

25 November 2014

La vida Erasmus la vida Mejor!

17 November 2014

2 maanden Madrid

06 November 2014

Toeristisch met mama
Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17508

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: