Mijn eerste buitenlandse stage - Reisverslagen van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu Mijn eerste buitenlandse stage - Reisverslagen van Cynthia Gallardo Robles - WaarBenJij.nu

Mijn eerste buitenlandse stage

Voor mijn studie IBL ga ik van 02-09-2013 tot en met 10-01-2014 bij het bedrijf MISCO op het kleine eilandje Malta.

Dit bedrijf staat voor: Market Intelligence Service Corporate Ltd.
Zij bieden aan: Professionele trainingen, Business consultancy en Arbeidsbemiddeling.

Ik ga voor MISCO een marketingplan maken om klanten voor hun trainingen te werken en daarbij uit te zoeken hoe het komt dat vroegere klanten nu naar de concurrentie toetrekt.

Verder hoop ik een geweldige ervaring op te doen op dit kleine eiland!

Recente Reisverslagen:

04 December 2013

100 dagen op Malta !!

21 November 2013

Twaalfde stageweek op Malta

06 November 2013

En we zitten al op de helft!

23 Oktober 2013

Achtste stageweek op Malta

17 Oktober 2013

Zevende stageweek op Malta
Cynthia

Hallo! Ik ben Cynthia Gallardo Robles, een 20-jarige student. Ik woon in Nederland en ben van Spaanse afkomst. Ik studeer International Business and Languages op de Hogeschool Rotterdam te Kralingse Zoom. Voor mijn 3e jaar studie moet ik gedurende 5 maanden stage lopen in het buitenland en voor mijn 4e jaar moet ik 5 maanden studeren in het buitenland.

Actief sinds 03 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17507

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 28 Februari 2015

Studie buitenland, España

27 Augustus 2013 - 10 Januari 2014

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: